søndag 5. desember 2010

På bedringens vei

Dina, verdens beste sofahund

Sånn er det her om dagen. Dina i den ene stolen og meg i den andre. Lettere henslengt. Gløgg, tv og fortrengelse av alle andre gjøremål. Ikke noe retting og ikke noe husmorsysler. Det eneste er at gløggen blir byttet ut med te og pepsimax innimellom. Formen den siste uka har vært laber. Guffen og energiløs og tett i både hode, bihuler ogg hals.

Men i dag..juhu...våknet opp uten huevondt og er bare moderat sår i halen og moderat snørrete. Deilig. -Om litt skal jeg på kaffebesøk til hege i Hole. Lurte litt på å jogge hjem, men 13-14 km (jeg har ikke løpt så langt før) er kanskje i overkant med nysnø på gangveien, 12 blå og som første tur etter en sjukeuke? :) Ikke dagen for å perse min egen lengde kanskje? Mulig det er lurere med en litt snillere trening i dag:)

For den eneste treninga jeg har hatt den siste uka var at jeg kjørte en oppvarming og kondis/styrkeøkt som vikarlærer i en gymtime og at jeg har gått fort når jeg har lufta Dina i teletubbiantrekk.

Tror kanskje jeg skal rette litt i dag også jeg :)

7 kommentarer:

  1. Argh, den lange kommentaren min forsvant i cyberspace - men det jeg prøvde å si var at 14km høres altfor optimistisk ut etter sykeleia
    - og at ingen vil gå 16km med meg i snøføyka for å se Cornelis. hmpf, argh - latskapen ruler i øst og vest, ikke løp 14, ta 7 med refleksvest :-)

    SvarSlett
  2. Ær'u gææer'n! Skjønner at du har litt abstinens etter sykeleie, men simma långsamt..

    SvarSlett
  3. hehe..endte opp med ingenting...eller..en liten tur med bikkja, men ikke noe svetting...Traseen tror jeg er flott..men en annen dag.

    I morgen..da kan jeg heller ta 2 mil...neida..skal klare meg med en time innetrening. Lenge siden jeg har vært på zumba f.eks:)

    SvarSlett
  4. Det så behagelig ut for Dina altså. Bare kose seg på sofaen. Nice.

    I morgen åpner de for påmelding til Oslo Triatlon. Skal, skal ikke?? hihihi

    God bedring.

    SvarSlett
  5. hehe..kjenner jeg deg rett blir det vel oslo triathlon....:) du skal ikke være med å løpe nyttårsløpet da:)

    SvarSlett
  6. Tja, kanskje... hihi
    Men jeg har meldt meg på tiratlon, så nå må jeg jo bare.

    SvarSlett
  7. Oi, bare 100 ledige plasser igjen.

    SvarSlett