søndag 19. desember 2010

slappistur

Neste gang bør jeg kanskje  teste Ringeriksbadet. Jeg har ennå ikke vært der, men i går kjøpte jeg meg ny og fjong badedrakt fra Speedo:) Så, nå er jeg klar:)

Snøen laver ned sidelengs i dag. Heldigvis må bikkjer luftes uansett vær og da kunne jeg like gjerne ta den luftinga med joggesko på beina. Pulsklokka la jeg igjen hjemme. I stedet tok jeg nedtelling på 2 min og løp annenhvergang med sløvt og bli-sliten tempo. Det gjorde jeg til jeg traff en nabo med hund etter ca 25 min. Løpinga ble byttet ut med å se på bikkjer i leik og generell skravling.

Dagens pluss:
  • Deilig å komme seg ut og det var varmere å jogge enn å gå
  • Verdens søtetste og gladeste hunder bor hos meg og nabon
  • snart er det juleferie
Dagens minus...
  • vel..det er blytungt å løpe på subbete snøføre. Neste gang blir det ski eller mølle tror jeg:) Eller badetur...eller..alle ting er tre, er de ikke?

3 kommentarer:

  1. Tror jeg må skaffe meg en hund :-)

    SvarSlett
  2. Hey, kul badedrakt; akkurat slik jeg har, bare at min er hvit og ikke rosa ;-)

    Jeg løp ned til Bislett i finværet i dag, deilig å kjenne litt vær i fjeset selv om føret var mildt sagt TUNGT! Jeg jukset og løp midt i veien for det var ikke måket på fortauet og det føltes som jeg ikke kom av bare flekken ;-) Deilig!

    SvarSlett
  3. Spinn 60.
    Besøk og kaker.
    Løp inn og ut av kjøpesenteret.
    Det var dagens for meg.

    Svømming? God idé, bra trening det!

    SvarSlett