onsdag 8. desember 2010

O'jul med din glede :)



Slik ser spisestuebordet mitt ut de siste ukene før jul. Ett salig kaos av ulike hauger prøver som skal rettes, lamper, skjemaer, håndkrem, leppepomade, penner og andre kontorsaker. Da gjelder det å benke seg med te og og te og enda mer te:) Skippertaksmetoden er ikke så velegnet. Likevel er det den jeg praktiserer etter alle skal bare prinsippet før jeg får satt meg ned....

I går f.eks...endelig litt energi igjen etter forkjølelseskula...da ble det trening...intervall i sal først, så spinning og til sist en liten progresiv økt på mølla. 2 timer tilsammen. Etter trening dro jeg opp til slekta for å hente pepperkakedeig Nan hadde kjøpt med fra Ikea (tusen takk Nan). Selvsagt måtte det skravles litt der også. Vel hjemme igjen var det viktige ting som håndball og Greys...og klokka ble nærmere midnatt før jeg fikk satt meg ned med retting som skulle være ferdig til i dag. Klokka tre i natt krøp jeg under dyna...og jeg lærer aldri:)

I etter iddag er det på'n igjen. Om en uke er karakterer satt og jeg kan begynne å tenke på jul jeg også:)


Andy reklamerer så fælt for spinninga på Move om dagen at jeg får videreformidle det.  Lørdag den 18 skal han få med seg en kompis og kjøre 2 timer med adventsspinning fra klokka 10. Han har lovet meg mange gamle slagere fra 80 og 90 tallet. Det bør være perfekt for flere enn meg :)

Jeg liker timene til Andy. Mye driv og bra tempo:)

1 kommentar:

  1. To-timers spinn på mitt senter på lørdag også..får se om jeg hiver meg med der ja!

    SvarSlett