tirsdag 28. desember 2010

I går spant jeg meg gjennom programmet hvor idrettsjentene konkurrerte mot hverandre. Løke er rå.

I dag løp jeg hjem etter å ha spist en gedigen middag hos mamma og pappa. Det var brutalt. Ikke pga av de drøye 6 kilometerne, men pga av ribbe og karamellpudding som lå å skvulpa i magen. Det hyggelige var at Jon Anders og en annen hyggelig hytteplanløper tok meg igjen mens Dina hadde tissepause. Så da fikk jeg sett at det er sant at de holdt ett rooolig tempo.. Jeg psyker meg opp til å tore å slenge meg med på fellestreningene og jeg tror jeg er ett skritt nærmere nå:)

Det dumme er at jeg må ha mistet lua da jeg løfta av øreklokkene ...det gode er at det bare var en 20-kronerslue fra Rema:)

Turen i dag...6.13 km, snittfart på 7.13 min pr km.

Her er garminopplastingen.



4 kommentarer:

  1. Så 1. januar er du med på fellestreningene til hytteplanfolket? Det må jo være et bra nyttårsforsett...

    SvarSlett
  2. hehe..litt usikker på om de har fellestrening 1. januar..men 4. kanskje:)

    Jeg bør øke distansen mer systematisk nå. Å være med på tirsdager med 11 km er en bra start tenker jeg:)

    SvarSlett
  3. Løper rundt og ønsker Godt Nyttår og sjekker aktivitetsnivået. Ser ut til at ingen har tatt ribbeskade.
    - også på tide at du skaffet deg løpemusikk :-)

    SvarSlett
  4. ..strever med bruksanvisning og det hele..Garmin er ikke så enkel..eller er det jeg som gjør den vanskelig?

    Godt Nyttår - takk for all inspirasjon i året som gikk, ser fram til å følge deg videre i 2011!

    SvarSlett