torsdag 28. april 2011

gjennomført påske, fremdeles møkkakne og møkkapollen som ekstrabonus

Hui, hvor det går!

Kneet krangler fremdeles. Det gjør til og med vondt når jeg ikke løper. Hadde jeg ikke risikert at elever stikker innom bloggen skulle jeg kommet med noen heftige gloser...For ikke nok med at kneesmertene ikke gir seg...jeg har blitt potte tett. Det hjelper med allergimedisiner, og da kan jeg nok ikke bare skylde på forkjølelse... Æsj...jeg vil ikke ha slike plager..."trylle-trolle-bort-vekk"

Men kjøkkenet er snart ferdig og ny bil er på plass. Dessuten fisket jeg opp tre digre fisker utenfor Os i påskeferien og jeg ble sjarmert av en steinbit med skjeve tenner på akvariet i Bergen. Venninna mi og mannen har også bygget en utrolig flott fritidsbolig på Lifjell som jeg fikk inspisert...

Men snart-...snart..i allefall til mandag...da er jeg frisk som en fisk overalt!













6 kommentarer:

  1. Møkkakne er dritt! Men du hadde mange fine bilder da....sånn med tanke på all møkka mener jeg, sterk kontrast ;-)

    SvarSlett
  2. Vonde knær er noe skikkelig skit. Og pollen er enda mere skit. Jeg fikk astma i fjor sommer pga pollenallergien. Det slo meg nesten helt ut. Får håpe du i alle fall unngår DET. :o)

    God bedring til både kne og nese.

    SvarSlett
  3. Pollen forsurer hele min tilværelse for tiden og det blir bare verre og verre for den verste synderen er gress, når gressklipperne kommer ut er vårfryden over.
    (fortsetter jeg på denne måten har jeg snart sutret meg gjennom alle bloggene i joggesfæren -)

    Pass på kneet og hold deg i skogen.
    Førøvrig lever du jo rene luksuslivet,
    Nice!

    SvarSlett
  4. Ikke bra med vonde knær og pollenallergi... jeg og fikk allergi i voksen alder... merkelig det der... god bedring med kneet og allergien...

    SvarSlett
  5. ..god bedring..det kan bare bli bedre fra nå av..

    SvarSlett
  6. God bedring!

    Ser ut til at du hadde en fin påske :)

    SvarSlett