onsdag 2. februar 2011

11.8 rooooligtur :)

Det er utrolig hvordan tiden bare flyr i godt selskap. De 10 første kilometerne gikk som en røyk i går. I ekte skravletempo. Dvs roooolig. Jon Anders, Turid og jeg snakket om alt fra hvordan man kan få en enda større bredde på løp, at det er større terskel å bli med på skikaruseller ennpå  null-løp, at fremgang motiverer og stillstand demotiverer--- -Også jeg fikk skryte litt av verdens beste Dina som var noe lettere til beins enn oss andre:)

De to siste km løp jeg alene, etter å ha hatt skravlepause i 10 min... etter å ha blitt kald igjen...bare motbakker...Jeg fiska frem MP3-spilleren, men CC cowboys hjalp i på annet enn motivasjonen:)


Det murra litt i beinhinnene etter turen. Tror spinninga uten sykkelsko, (lett å ta med feil når sykkelsko og nye løpesko er like i fargen) sammen med løpeturen i en del mudrete snø ble litt for slitsomt:) Det kjennes bedre ut i dag:. Puhh...

3 kommentarer:

  1. Så bra at beina kjennes bedre ut i dag! Så får håpe du virkelig slipper unna beinhinnebetennelse... Jeg hadde tendens til det i høst... brukte mye tid på å tøye leggen... i tillegg fikk jeg laser og nåler hos fysio (som jeg går fast til...)Fysio sa også at ibuxgel eller lignende kunne være lurt å smøre på... og ise ned... Men la oss håpe du slipper å sette inn tiltak og at det er borte med en gang :) Satser på å se deg i morgen!

    SvarSlett
  2. Suser stadig av gårde.
    Er det hundebånd du har rundt midten, eller har formen blitt så formidabel at du tauer treningskompisen??

    SvarSlett
  3. Ann Kristin...mølleøkta drar jeg på:)Løpebåndet er ganske snilt og det blir ikke mer enn 5 km på en slik økt, så det går bra. men...jeg skal legge det med tøying og ibux-gel på minnet:)

    ingalill..jeg er glad du ikke tok med alternativet om at det er jeg som taues rundt...for det er nok en kombinasjon av det og bikkje...:D

    SvarSlett