torsdag 24. februar 2011

ukas trening, nattlige drap og kostbar kaninpasser.



Sjøldigger som har tatt bilder i speilet. Det er populært har jeg sett:)


Det er ikke sånn at jeg ikke har trent den siste uka. Bare se her:

Lørdag: Jogga kortrunden(4km)
Mandag: intervallspinn
Tirsdag: jogga-gikk mellomrunden (8km)
Torsdag: 4x4 intervall og supersett med styrke

Ikke at dette har vært så voldsomt, men jeg sliter med beinhinner og uteløping er ikke snilt mot leggene. I dag kjørte jeg mølledragene med stigning hele veien og når beina ble varme kjentes deg greit ut. Ikke bra, men greit. Jeg får nok satse på at det blir mindre løping og mer ski og spinning en liten periode nå. Sukk.

 Det var i allefall godt å løpe, for dagen har vært en skikkelig møkkadag. I natt ble jeg underholdt i drømmeland med en seriemorder som tok livet av meg ved å surre meg inn i bandasjer til en langsom kvelningsdød....også etter at vi hadde vært på sporet av han en lang stund og nesten fakket han da......jeg var tross alt det 5. offeret.......

I fullt stress og med dårlig tid på vei til jobb måtte jeg fylle bensin. Jeg fikk ut 3 liter på 7 minutter. På jobb oppdaget jeg at jeg var 1 mnd for tidlig ute i forhold til teatertur. Det var ikke i kveld gitt. Jeg som hadde pakket med meg skift og ordnet bikkjepass. Deretter fikk jeg beskjed om mulige endringer neste år som gjorde meg veldig trist.. Man skulle tro det var godt å komme hjem igjen. Jeg måtte bare mate kaninene til naboen før middag. Hos nabon er det alarm. Den fikk ikke jeg slått av. Ikke fikk jeg tak i nabon heller...En smule stressa med hjerteskjærende pipelyd og febrilsk knoting på tlf. Jeg er en dyr kaninpasser.

Men nå er jeg nytrent, fått spist middag og badekaret venter. Kvelden er reddet. Puh :)

4 kommentarer:

  1. All grunn til å digge deg sjøl du ja!

    Livet ditt er iallefall ikke kjedelig!

    Leggene: bruk Arnica olje, massér inn etter trening.

    SvarSlett
  2. Ja litt av en dag du har hatt... For håpe det ordner seg med det vi pratet om... skjønner at det er frustrerende for å si det sånn...

    Husk å ise ned leggen og smøre med betennelsesdempende salve... Det var i alle fall tipsene jeg fikk i høst når jeg fikk antydning til det samme...

    Og god helg :)

    SvarSlett
  3. Hvis noen sier at livet ditt er tomt og stille, har de tatt helt feil...
    Gosh, for en dag du har hatt... håper ikke det er sånn til vanlig...
    Men pen er du ivertfall..!!..

    klem
    HegeT

    SvarSlett
  4. Skikkelig action jo. Koster med alarm. Greit å vite at den fungerer:-) kjedelig med dårlige nyheter. Da er det godt med en økt for å blåse ut litt.

    SvarSlett