tirsdag 22. februar 2011

søndagstur og mandagsspinn



Det var kaldt å gå tur på søndag, men med godt med klær og sola i ansiktet ble det en utrolig fin tur. Dina og jeg koste oss med pinnekasting og lek med irsk ulvehund underveis. Frøkna endte opp med mye is i rubben..eller skjegget var det kanskje:) Uansett..hun er verdens søteste hund. Helt objektiv kåring fra matmor:)

I går var det intervallspinn igjen. Helt bevisst hadde jeg lagt igjen pulsklokka hjemme. Det er deilig å ikke la den styre treninga hele tiden, men jeg tror nok det ble litt slappere. Etterpå skravlet jeg med Ann Kristin igjen. Hun viste meg bikkjeburet de har i bilen. Med ny bil må jeg ha bikkjebur med skråvegg. Vi snakket også litt om mat. Jeg anbefaler gjerne havregrøten med 1 dl havregryn, en halv boks cottage cheese..blandes med en passe mengde vann...settes i mikron på ca 3 min og serveres glovarm med ett dryss av splenda og kanel. Splenda er ett søtningsmiddel som ser ut som melis. Fås kjøpt i vanlige dagligvarebutikker og er uten forferdlige bismaker:)

4 kommentarer:

  1. Det nederste bildet er jo akkurat som sverre jo; han skal opp på HVER eneste snøhaug :-) Silja

    SvarSlett
  2. så fine bilder av Dina :) Blir spennende å hilse på henne igjen :) kjenner igjen at det blir mye is i skjegget på bikkjene ja :) Og angående bur skal jeg huske å prate med Roar om pris og ulike typer :) for som sagt var det han som ordnet opp med det hos oss :)

    Og havregrøten var god :) jeg kom på etter at jeg var ferdig spist at jeg kunne hatt på litt hakkede mandler, så det får bli neste gang :) Takk for tips ja :) alltid bra med nye ideer, for det blir litt sånn at man spiser det man pleier og da blir det ofte litt lite variert :)

    Og formen er mye bedre i dag. Jeg føler meg faktisk ikke så sliten :) Så det er bra :) ting er helt klart i ferd med snu :)

    SvarSlett
  3. Kjenner at jeg må opp på hesten så fort som mulig, kondisjonene glipper imellom fingrene
    - og jeg vil også ha hund.

    Naboene har forresten samme rase som Dina, koselige - og som du sier, søte!

    SvarSlett
  4. (Vil du vinne et par kule treningshansker for jenter, med bling på? Sjekk bloggen min akkurat nå!)

    SvarSlett