fredag 18. februar 2011

4x4 intervall på mølle, styrketrening og støl rumpe


Bilde knabbet bilde fra nett igjen...ååå...så deilig det blir med sommer :)
Tror dette utfallet er enda tyngre enn det vi jobbet med i går. Her støttet de bare tærne på bakre bein. Jeg synes det var tungt nok med bein på kasse og dypt ned:)
 Det er rart hvordan en passe-form blir helt grei bare jeg kommer i gang. Særlig nå som jeg har funnet ut at jeg ikke trenger og opp i 175 i puls for å ha utbytte av treningsøkta:)

I går fokuserte jeg på å få litt lenger skritt og løpeteknikk på mølledragene. Lå på 92-97% på slutten av alle drag og det er jeg godt fornøyd med. Farta var fra 11.4-11.6 på flate drag. Med stigning på 10% hadde jeg fart på 6 mesteparten av draget, men økte opp til 7 helt på slutten.

Styrkeøkta var mye spenst-trening og det trenger jeg helt klart. I dag er jeg skikkelig støl i rumpa :)
Her er en av øvelse vi hadde :)

Vi kjørte supersett med:
  1. Utfall fra kasse og knebøy
  2. Markløft og småhopp med stive knær
  3. Spensthopp fra kasse og høye kneløft

(mulig jeg husker noe feil i rekkefølger her altså)

Jeg fant en video som viser utfall fra kasse.

http://www.youtube.com/user/NorumMartin#p/u/33/1Gf7JRi6FMI

2 kommentarer:

  1. Godt jobba..nå må jeg komme meg avgårde til gymmet skal jeg klare å holde tritt med deg!

    SvarSlett
  2. Det var litt feil rekkefølge, men det er ikke så nøye :) den spenstreningen tror jeg de fleste trenger :) og utfall fra kasse utfordret balansen på en helt annen måte enn vanlig utfall... morsomt med litt variasjon :)

    og jeg skjønner godt at du får en helt annen følelse når makspulsen din er justert så mye! hjelper det :)

    SvarSlett