tirsdag 8. februar 2011

Godfølelse rundtom Rundtomrunden, 11.8 km

Egentlig burde jeg slutte å grue meg for å bli med supertrivlige hytteplanløpere på fellestrening.  Eller...grue seg er kanskje ikke rette ordet. Psyke seg opp passer bedre. Jeg kjenner pulsen øker og hue forbereder seg på det verste....som til dags dato ennå ikke har inntruffet. -Og jeg som egentlig innbiller meg at jeg er optimist og ikke er så nøye på det. De som kjenner meg aller best vil bare flire av den påstanden og mumle noe om  prestasjonsfrykt og hvem det er som stikker av hver gang det er singstar og som går gjennom de fleste eventualiteter i hue før iverksetting ol. det er bare det at det ikke synes så godt. -Også at jeg ikke er like nøye på alt da...

Uansett...Jeg møtte Kjersti og Jon Anders ved brua. De hadde allerede hatt drøye 2 km med motbakker og fått en fin oppvarming før jeg hang meg på. Det gikk unna i bra tempo i dag. Broddene var på (takk Rema 1000) og ga feste slik at jeg ikke pinglet ut i nedoverbakkene. Nyskoa oppførte seg greit og ga ingen dovne tær eller helvondter. Tempo ble såpass høyt at juging /skravling ikke kom på plass før vi var ved stadioen igjen. Likevel var det supert selskap og deilig å se hvordan alt bare fløt og at det var mer løping enn jogging:)

Jeg logga turen fra brua til stadioen. ) 9 km og bittelitt over timen. Logginga ser du her

De siste 2.8 kilometrene hjem gikk så tregt at det kalles nedjogging og unnlates i regnskapet:) Jeg kan jo skylde på at MP3 spilleren var tom for strøm og at jeg ikke hadde rytmer til å holde trøkket oppe :) Det er bare en unskyldning, men unskyldninger bør jo brukes for alt det er verdt :)

4 kommentarer:

  1. Oi sann, tok du deg en svømme tur over Storelva også? TO GANGER? ;)

    Ser ut som en fin runde. Finnes ikke bedre enn godfølelse og fin flyt når man løper!

    SvarSlett
  2. Takk for positiv rapport.
    En riktig gladjogger er du blitt :-))

    SvarSlett
  3. så bra at du fikk en god følelse igjen :)og at både sko, brodder og form fungerte bra!så blir det spennende å se hvordan testen går på torsdag!

    husket faktisk det tispet om broddene fra Rema 1000... selv om jeg var litt sliten etter spinningen på mandag... skal se om jeg får testet en tur etterhvert!

    SvarSlett
  4. hehe.Thea..innlagt turer over storelva er god trening før alle triatlonene som jeg ikke har meldt meg på til sommeren...Bare synd det er klokka som lyver....Jeg aner ikke helt hvordan jeg får det til.. mest imponerende er det fremdles at jeg hadde fart på over 600 km/t på ski her en gang.

    Ingalill...det er opp-psyking jeg holder på med. Har du ikke skjønt det?...juhuuuu....så morro det er... :) Men det er sant altså...har det hyggelig på tur og kjekt å løpe med andre som er omtrent på samme nivå.

    Ann Kristin...jeg gruer meg til å ha det vondt..kan ikke fordra det...170 i puls ute er helt ok, men på mølla er 170 laaangt over hva som kjennes ok...og nå skal jeg presses opp i over 180...det blir en døden-næropplevelse. jeg tipper jeg kanskje vil få nærmere 190 enn 195....morgendagen vil vise...Og ja..jeg trenger alle lykke til..

    SvarSlett