onsdag 16. februar 2011

Møkkadag Rundtom og trøstebad

Ikke mine bein det her...

Noen dager er møkkadager
  • sokkene var alt for varme
  • underlaget alt for glatt
  • broddene lå igjen hjemme
  • slitsomme lisser gikk opp hele tiden (2 ganger er hele tiden)
  • lua ble for varm
  • og beina for tunge
  • når jeg kjente etter var jeg tørst
  • og hadde lyst på godteri
  •  bikkja dreit midt i gangveien og ikke ute i skogen som hun pleier
  • og genseren for varm
  • dessuten er er det ikke alle dager det er morsomt med hare, selv om haren hadde drukket rødvin kvelden før.
  • sa jeg forresten at jeg ble for varm underveis
  • og for kald da vi var ferdige
  • ikke nok med det. Batteriet på MP3-spilleren ble tomt da jeg skulle løpe siste biten alene hjem i bare motbakker.
Det ble ca 11.8 km. i alt fra 6,1-8,5 min pr km. Pulsen fikk ett snitt på 83% og jeg var oppe i 92% på det meste.

Badekaret etterpå var suverent deilig. Dessuten gleder jeg meg til ny bil og nytt kjøkken :)

For spesielt intreserte. Garminresulatet. Jeg glemte å starte klokka fra start så runden ble litt amputert..og selvsagt har jeg amputert bort strekket hvor vi løp superfort. 

6 kommentarer:

  1. Noen dager er slik.
    Det var veldig glatt her også i dag, så jeg var glad jeg ikke jogget, bare gikk.

    SvarSlett
  2. Uansett motgang: YOU DID IT :-) Flink er du!!!

    SvarSlett
  3. Tusen takk dere. Trenger heiarop på møkkedager:)

    SvarSlett
  4. Jeg jobber i barnehage..dette minnet meg sterkt om å være på jobben, haha! (2 ganger er hele tiden..for varmt, for kaldt, for ditt for datt..)

    MEN du gjorde en god jobb! Velfortjent bad!

    SvarSlett
  5. Hihi, er det ikke moro med slike økter? ;-) Det føles godt etterpå, men der og da så er det noe dritt. Alt som kan gå galt går galt. Det er Murphys lov.

    SvarSlett
  6. Høres veldig kjent ut :-)
    Sikker på at du ikke måtte tisse også?

    SvarSlett