lørdag 1. januar 2011

2010....siste tur

Jeg vurderte å løpe The lost Higway i går. Det er ett lokalt løp som blir arrangert nyttårsaften av Luke The Drifters Running Team. Jeg prøveløp traseen for en drøy uke siden. Egentlig er det en trase jeg løper ganske ofte, bare motsatt vei. Selve runden er ca 5 km. med en seeeeeeeig laaaaaaang bakke. Litt vondt foran på leggen i går...litt demotivert med tanke på den laaaange seeeeeige bakken... litt med hund som måtte luftes godt før rakettsmellinga....ja, det ble til at jeg bestemte meg for en roooolig tur uten startnummer i stedet.

Det ble i underkant av 7 km, ca, 7.5 min pr km-fart og puls som lå på roligturfrekvens. En deilig tur og i dag er leggene helt fine:)

Dessuten, etter 3 turer med musikk, det har blitt ett must. -Så mye fortere turen går. Jeg som trodde det skulle være vanskelig å finne musikk... omtrent alt funker. Deilig.

1 kommentar:

  1. Godt jobba, som alltid. Musikk blir du avhengig av, jeg bare må ha det!

    SvarSlett