tirsdag 4. mai 2010

Lang tur? Kort tur? nedtur?

Sukk...etter forrige null-løp fikk jeg ikke skrevet blogginnlegg fort nok. Det gikk så bra og skryteiveren lå smurt tjukt utapå. I dag har jeg hatt all verdens med tid. Det har blitt ett bad og bli-kjent-med-nmy-mobil og litt mat og litt kort..men...det er vel viktig å få med de løpa som ikke gikk så bra også...? -og jeg tenker ikke bare på det bedrøvlige faktum at Marianne og onkelen min slo meg med 23 sekunder. Nei, for det betyr absolutt ingenting såklart. Nei..for det er jo ikke viktig å få null...sånn egentlig...det viktige er jo å delta og snakke litt om at været er fint og at det er hyggelig at det kommer så mange og at det er morsomt at null-løp har blitt så populært og  at det var dårligere vær før i dag og nå var det blitt bra og slik var det forrige tirsdag også...og dessuten så er det jo så fint at man bare kan konkurere med seg selv og at alle kan delta og at det samler alle typer folk og ..og..og..og..

men, jeg var likevel sabla langt unna null...

25 sekunder ble det..  hysj...la oss heller snakke om været.

Ok..løpet var omtrent slik..jeg kom litt sent avgårde..rakk 3 min oppvarming og 10 min nedkjøling før start... jegsynes jeg tok det pent ut ...kom greit opp i kjappere beinfrekvens i en liten nedoverbakke...kjente hvlarosspusten komme sigende inn og øke på i motbakken..begynte å bli litt varm..løsnet litt i bein og pust før første stempling...fortsatte i moderat tempo og beina funka..men så var jeg tørst og måtte på do og var enda mer tørst og lei og sola skinte og vannet var pent og ingen løp tett foran meg og dro..egentlig trodde jeg det gikk ganske fint..at pusten var bedre fordi jeg var blitt skikkelig varm...men neida..lurt igjen...siste stempling sa 25 sekunder tregere tempo på runde to..

Ble omtrent 28 min på 4.2 km...og snart er det Moveløpet...Jeg er usikker på hvordan det skal gå..sukk

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar