fredag 28. mai 2010

Hank'ern i morra


I morgen er det Hank Williams minneløp. Lenge tenkte jeg at jeg kunne bli klassevinner....ikke så vansklig siden jeg var den eneste dama i 40-44 som var påmeldt :)... men....hvor lenge er Marit i paradis? På startlista  har det dukket opp ultraløpere og andre gærninger som kommer til å løpe nesten dobbelt så fort som meg:) Så. nå har jeg redusert forventingene til å gjennomføre med stil. Jeg skal lufte det kule, mellomblå løpeskjørtet mitt, smile pent og ta den eplekjekke med at noen må jo være sist også, og  tappert late som det er helt i orden.... :)

Tiden..aner ikke..men jeg har tidligere skrevet at jeg håper på å komme under 33...det ble jo 30.55 på Move, men der er sannsynligvis tiden feil. (kan plusse på 40 sekund kanskje) Nå er det tyngre løype har jeg skjønt, og jeg har hatt ferie i mellomtiden...Så under 33 tror jeg er realistisk. Noen andre som vil være med å gjette?

2 kommentarer: