søndag 2. mai 2010

en liten tur i nabolaget

Jeg våknet opp til strålende sol og kontor som så bomba ut. Jeg har montert hyller og begynte å rydde og flytte på ting og tang i går og så for meg en effektiv ryddedag i regnvær idag. Treningsklea kom på med en gang..så rydda jeg, spiste frokost, rydda litt til...skravlet litt på fb, og deretter fikk jeg meg en rolig joggetur i nærmiljøet.

3.6 km, 150 i snittpuls. Tid 26 min...det er vel ca 7-8 min pr km..så fort gikk det ikke...Likevel merker jeg at formen har blitt bedre siden jeg starta..legga merkes fremdeles, men ikke like mye, tiden er den samme som for 1 mnd siden, men nå kjentes det ut som en rolig tur. Det gjorde det ikke den gangen :) Jeg ble mer varm enn svett...pulsen lavere...Det må bety at formen har bedret seg:D Så får det bare være at det ikke går så fort som jeg vil:)

ps..mobiltlf. min tålte ikke kokvask!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar