mandag 24. mai 2010

mila er i boks:)

For første gang på ørten år har jeg jogga ei mil i ett. Ikke var det tungt heller. men så løp jeg saaakte da. Passet på pulsen hele tida..hehe..Jeg tippet 1 time og 20 min. Det ble 1 time og 18 min...Det tilsvarer 8 km i timen og 7.47 min pr km. Og målet mitt er under timen i oktober:) Enda godt det er lenge til oktober.

Uansett..jeg er megafornøyd. Jeg har gjennomført mila. Jeg fikk ikke vondt i beina og jeg kunne godt ha løpt lenger i det samme tempo. Da vet jeg i allefall at jeg er i stand til å løpe en mil. Dessuten..beina tåler mye mer nå og jeg kan øke opå mengde og intensitet igjen. Da må jeg ha gjort en del riktig:)

Er forresten en helt grei bonus at jeg brente nesten 800 kcal også...

4 kommentarer:

  1. Grattis! Er jo litt av en milepæl å klare mila.

    SvarSlett
  2. Så bra! Så smart med sånne mål underveis, tror jeg får finne meg noen sånne jeg også! :)

    SvarSlett
  3. Takk for kommentarer dere..det er ekstra hyggelig og motiverende å vite at noen av dere faktisk leser bloggen og følger med her. Tusen takk:)

    og mål er kjekt ja:) Jeg må nesten ha det for å klare å holde drivet oppe:)

    SvarSlett