søndag 30. mai 2010

tungt- tungt- tungt

I dag var det Hank Williams minneløp på Kihlemoen. også kalt for Hankern...og jeg var med...og Fy F så himmla tungt det gikk i dag...Energien i musklene var borte og beina blytunge og den ene leggen kranglet skikkelig på slutten. Den krangler forresten fremdeles. Særlig når jeg skal gå ned trappa;) æsj altså...

Jeg som alltid prøver å være litt forsiktig med egne målsetninger...jeg traff alt for bra denne gangen. Målet var å komme under 33. Det klarte jeg med margin på 7 s. Tiden ble 32.53 Likevel..jeg hadde nok ønsket meg bedre tid. Jeg veit jeg kan løpe kjappere enn det her. men kroppen ville ikke i dag. Snittpulsen ble 175 som er 90% av maks og det er mye til meg å være. Til sammenligning hadde jeg snittpuls på 170/87% på Moveløpet og hadde en lavere km-tid. Nå er det en raskere løype..men likevel altså...

Trøsten får være at jeg fikk en trekningspreme da premiebordet var nesten tomt;) så om noen trenger en skikkelig dekorativ solskjerming til å ha på bakrute på en bil, så får dere si i fra. Jeg har en ekstra;)


Etter løpet var jeg med nabo på flott barnekonsert. Grand prix-festen ble byttet ut med hjemmekveld på sofaen. Trøtt, lei, vondt i hue og usosial i kveld. En god natts søvn er den aller beste medisin...

Men løpeskjørtet mitt er kult da:) (jada..jeg croppet bilde......orket ikke å se meg selv heseblesende og rød i toppen noe mer i dag ;) )

2 kommentarer:

  1. Av og til fungerer ikke alt som planlagt! Veldig fint skjørt forresten. Har 4 stk selv. Mulig jeg stiller på hytteplantesten, og da selvsagt i skjørt. Løper vel i ditt tempo også så vi kommer til å gjøre flott entre i mål;-)

    SvarSlett
  2. Løpeskjørtet ser jo kjempefint ut! får vel kanskje prøve et selv ;)

    SvarSlett