torsdag 13. mai 2010

reiser snart

Det er noen som har det. I kveld setter jeg meg på flyet og ved midnattstider er jeg på Kreta. . Det blir knall.

Joda..jeg skal ta med joggesko og løpeskjørt og sånn, men de helt store ambisjonene har jeg ikke. Den største treningsøkta blir helt sikkert ravineturen på 18 km i fjellet. Det gleder jeg meg til.

Ellers blir det nok mest strand og sol og godt drikke. :) Tipper jeg er full av energi når jeg kommer hjem igjen. Da skal ny plan med delmål settes opp:) Hank Williams løpet på 5 km 31. mai er allerede booket inn:)

God langhelg til alle dere andre også:)


Blir nok noe forfriskende drikke i Hellas ja:) Her er det første uteglasset på verandaen i år. hvitvin og farris med jordbær...Mmm..smaker ypperlig etter en treningsøkt i sola:) men egentlig så la jeg inn bilde bare for å vise at jeg har funnet ut av hvordan jeg kan få overført bilder fra mobilen til bloggen:)

4 kommentarer:

  1. Jeg lar misunnelsen sige inn men greier da såvidt å ønske deg en:

    God Tur :-)

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye med dagen og god tur!! Løpeskjørt er jeg stor fan av. Hvor har du kjøpt ditt? Har 4 stk og gleder meg til det blir varmere i været slik at jeg kan bruke dem mer. Kun brukt 4 ganger i år.

    SvarSlett
  3. God tur! Du må jo vise frem løpeskjørtet også, er spent!

    SvarSlett
  4. Takk for kommentarer dere:) Turen var flott og jeg skal nok få vist frem løpeskjørtet, men har ennå ikke fått tatt noen bilder av det. Det er fra Nike og er kongeblått:)

    Camilla: hvor kjøpter du skjørtene dine..jeg tror kanskje jeg har kjøpt mitt litt stort for innershortsen glir opp slik at den gnager litt.

    SvarSlett