søndag 9. mai 2010

første delmål i boks :)

Jess..jeg har overlevd mitt første løp...Moveløpet 2010. 4.9 km, fart: 30.55 og 6.11 min pr km.

Om jeg er fornøyd???

JA!!

Hege og jeg varmet opp en liten runde rundt Petersøya, fikk på oss startnummer og ventet på startsskuddet. Vi la oss bakerst slik at de lavtgående flya foran oss skulle slippe og bremse akselarsjonen sin pga av hindringer i løypa. Det gikk ganske kjapt ut fra start. Pulsen min føyk opp i 170 (ca 90% av maks) 170  ble snittet også...) Beina stivnet litt på slutten av Petserøya. Det var godt å komme ut på asfalt igjen. Jeg fikk roa ned slik at melkesyra fant veien bort fra leggene. Deretter ble det bare jevnt sig fra meg i det tempoet kroppen min klarte å holde over tid. Heldigvis hadde jeg ryggen til Bjørn Erik foran meg. Hege var forsvunnet:) Jeg kom meg i mål som 3. siste dame, men hva gjør vel det når jeg løp omtrent 4 minutter raskere enn jeg hadde tippet for meg selv...Så Marianne--ølen ble din..du får si fra når det passer. Kanskje du skal på Postgirobygget 31. mai?

Og Hege..26.15..Knallbra!!!

Litt usikker på neste mål nå..men kan se ut som vi tar med oss Hank Williams minneløp om 3 uker..jeg har lyst til å få med meg Øyangen rundt også..men 14 km?...Da blir det nok gåing i motbakkene og veeeldig rolig tempo på resten...Jeg skal komme tilbake til det...må tygge litt på den først :D De har en 6 km også..men turen rundt Øyangen frister mer...

4 kommentarer:

  1. Gratulerer, ingenting er som å nå mål :-)

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  3. Gratulerer!! Herlig! Mitt første løp blir adidasmila, Midnight Sun Marathon i Tromsø.
    Følg min løpeblogg :) akg6000.blogspot.com

    SvarSlett
  4. Gratulerer så masse med vel gjennomført løp. Kjempemoro at du gjorde det så bra :-D

    SvarSlett