lørdag 22. mai 2010

vel hjemme og nye mål:)


Siden jeg ikke har fått tatt bilde av meg selv i løpeskjørt får dere heller se bilde av meg med den nye kofferten min..haha..den lyste opp på koffertbåndet:) Kretaturen ble veldig bra. Det er utrolig godt å komme vekk innimellom. Ikke fordi jeg ikke trives med hverdagen, men det å få avbrekk og å gjøre helt andre ting kjennes bra. Vi hadde mye vind så det ble ikke så voldsomt med bading. Solsenger fungerte som vindskjerming og vi bygde opp den borgen når solbading sto på programmet:) Løpeskjørtet fikk seg en liten luftetur, jeg fikk også prøvd meg på barfotløping i sanden..-bortsett fra det ble det med trasking fra pub til pub og dansing ut i de små timer;)

Nye (og gamle) mål:

Mens jeg har vært på tur har jeg fått klekket ut en videre fremdriftsplan. Målet er fremdeles å få en bedre kondis og få en kropp som er bedre egnet til langt og bratt i fjellet. Løpetrening er ypperlig i forhold til det. Frem mot sommerferien vet jeg det er hektisk på jobb. Realismen forteller meg at det er lurt å ikke ha større ambisjoner enn å fortsette med tre løpeturer i uka. Null-løpene blir en slitsom mellomlang tur. De andre tar jeg etter lyst og humør. Da blir det nok noen kortrunder i nærområdet, noen turer i skogen og med litt innlagt fartslek.

Med lang sommerferie skal jeg variere trening mer. Da blir tre ganger løping i uka supplert med sykling og litt styrke.

31 mai skal jeg delta på ett 5. km-løp. der har jeg ingen andre ambisjoner enn å holde omtrent samme fart som jeg gjorde på Moveløpet.

7. august  er det hytteplantest, også 5 km i skogen. Der vil jeg under 30. kanskje jeg justerer meg ned til enda kortere tid i løpet av perioden, men forløpig har jeg den der:)

16 oktober er det hytteplanmila og da håper jeg at jeg skal kunne gjennomføre den på under timen:)

Kanskje jeg slenger meg med på flere løp også, men forløpig får disse stå som milepælene:)




1 kommentar:

  1. Velkommen tilbake!
    Nå som jeg har lest målene dine og de er for evig innprintet i en annens bevissthet - er de ufravikelige i stein.
    (no pressure hehe).

    SvarSlett