tirsdag 25. mai 2010

etter mila kommer...mila..

Neida..ble ikke noen mil i dag. Men jeg dro på null-løp. Enda jeg var veldig usikker på beina etter i går. Leggene har murra litt, men løpinga i dag gikk forbausende bra likevel.

Det ble to runder a 2.2 km. Tiden ble 26 min. Det gir omtrent 10 km/h og 6 min pr km. Andre-runden ble mye kjappere enn førsterunden. Ikke så rart når stemplingsuret ikke funka og det var kaos og kø sikk-sakk-løping i starten...:)  Godt å ha noe å skylde på altså:)

Jeg var og sjekket yr i stad også..Det er meldt regn på lørdag når Hank Williamsløpet går. Jeg tror jeg må ta en soldans for å få endret på det. Jeg vil ha sooool. NÅ! Jeg vil sitte på verndaen med bare bein og nylakka tær og spise jordbær etter løpet..ikke hutre inne under ett pledd og med en kopp te.


1 kommentar:

  1. Begynte nesten å lure på om ei mil om dagen var den nye strategien :-)
    - jeg vil også ha jordbær!

    SvarSlett