fredag 7. mai 2010

sol ute, sol inne :)

Det nærmer seg sydentur med stormskritt. I dag var jeg på shopping etter jobb og endte opp med rosa koffert. hårklipp, soltime, løpeskjørt og shorts...Løpeskjørtet var forresten innmarig stilig. Om sola skinner skal jeg bruke det på Moveløpet til søndag. Jeg gruer meg fremdeles som en hund. Løpet var omtalt i Ringerikes blad illustrert med ymse sprekinger. Der står det konkuranseklasse med tidtakning og trimklasse uten tid..ehh..og jeg er liksom i konkuranseklassen???  haha..joa...så vidt jeg kan se av påmeldingene er jeg eneste dame i klasse 40-44 så jeg har vel sjans på en bra plassering ;)


I kveld fikk jeg med nabon på runden min. Hun syklet, jeg jogga. Beina kjentes bra i dag. det ble 6.50 fart sånn omtrent...og er det jeg har som mål å holde til søndag også...så får jeg se hvodan det går til slutt...

Noen som tør å gjette tid på meg...den som kommer nærmest skal få en øl av meg..hehe..målet mitt er å komme under 35 min..men løypa er litt mer enn 5 km så vet ikke om jeg klarer det...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar