lørdag 1. mai 2010

sure treningsklær og andre klær...

Det er utrolig behaglig med teknisk syntet-tøy av ymse slag til trening, men du verden hvor vanskelig det kan være å få bort sur svettelukt etterhvert. Ett en tid så stinker det så surt og gammelt og ekkelt at selv hannkattene vil rømme av lukta. . .heeh I dag har jeg kjørt gjennom treningsklærne på 60 grader i to omganger og det hjalp. Har hørt at bløtlegging i eddikløsning kan være bra...men...det har jeg ikke. Om andre har tips så tas de i mot med takk :)

Ellers har jeg vært på surferunde på nett i regnværet i dag...Det er ikke lenge før jeg er på Kreta og da vil jeg ha en kort shorts til treningsbruk. Jeg synes det er ser kult ut med løpeskjørt også...litt mer feminint :) men har bare funnet i hvitt og blått og kunne kanskje tenke meg noe annet enn det:) Selv om hvitt skjørt og hvit topp og sommerbrun hud sikkert ikke er verdens verste kombinasjon :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar