tirsdag 27. april 2010

YES!! jeg fikk 0

Fra nesten halvminuttet til ...null....ikke rart jeg er strålende blid. :D Det hadde jeg ikke trodd.

Kvelden null-løp gikk på Eggemoenm. Onkel mente runden var på 2.1 kn i dag så da har jeg tatt utgangspunkt i det:)

Totalt ble tiden på rett under 27 min. Jeg er superfornøyd med løpinga. 27 min svarer til ca 6.min, 25 s på km. Det er ikke all verdens fort, men jeg kommer meg. At jeg holdt dette tempo i 4.2 km er jeg superfornøyd med. Det hadde jeg ikke klart for en mnd siden. Leggene ble litt stive i runde to så jeg måtte slite litt for å holde tempo, men når jeg faktisk klarte det ,og endte opp med null...ja, så er det ikke rart jeg smilte stort etterpå.:)

Gratulasjoner tas såklart i mot med stor takk :D

Nå er det badekar og mat:)

1 kommentar: