onsdag 24. november 2010

jadda


Hva er det med å ta bilder i ett speil. jeg måtte teste.

Lysta til å trene var minimal i dag. Sofan og boka lokket mye mer enn treningstøy og svetting. Jeg fikk filosofert over dårlig samvittighet ved manglende trening (som jeg har bestemt meg for å ikke ha) og at trening skal være lystbetont (noe jeg også har bestemt meg for at det skal være) og viktigheten av å lytte til kroppens signaler, Er man sliten så er man sliten og da kan man godt ta en kveld på sofan.

Jommen sa jeg smør...eller sofa...eller forsetter og fine tanker. Jeg var sliten, Jeg hadde ikke lyst. Jeg fikk dårlig samvittighet. Og jeg dro. Motivasjonen var noen grønne fine sko og at Andy hadde en overkommelig halvtimes spinning som var fin å kombinere med testing av nye sko på mølla etterpå.


 
 
kan smile også
Det er nå jeg helst skulle sagt at ...å..jeg er så glad jeg dro...det ble så bra. Men gjorde det det? Nei, det var ett ssabla slit i dag. Kroppen funka ikke. Jeg var trøtt og lei og lengta hjem. Hjem til sofa, bok, greys, te, kjeks, bikkjekos, oppvask, klessvask, rettinger...

Det ble  30 min spinning og 2 km med ulike drag på mølla. Tilsammen omtrent 45 min halvhjerta innsats. Jeg fikk testet skoa. Alt er bedre enn ingenting, er det ikke?Alt er muligens bedre enn ingenting. men i dag tror jeg nesten at ingenting hadde vært best.

Clemetiner, te og besøk etterpå gjorde kvelden uansett fin. og jeg fikk lest ut boka. Den siste til Allende.

Nå er det på tide å krype under dyna.

1 kommentar:

  1. Jeg pleide å finne motivasjon ved å tenke på forestående halvmaraton. At det slitet jeg opplever nå gjør at jeg får tilsvarende mindre slit på løpsdagen! Funket for meg. Men så syns jeg du har vært så flink at du burde ikke ha dårlig samvittighet for 45 min halvhjertet heller!

    SvarSlett