lørdag 13. november 2010

Lørdagsgalskap? Spinning, styrke og en løpetur.

Jeg bør trene mer styrke. Jeg bør trene mer spinning. I dag har jeg gjort begge deler. -Og ikke nok med det. vel hjemme og tid for bikkjelufting. Hva passer bedre enn å ta på løpeskoa og løpe med Dina i stedet for den ordinære turen? Jeg var jo svett allerede. :)

Musikken har mye å si på spinninga. Jeg savner spinninginstruktørene som spiller rock og gamle slagere fra 70-80-90-tallet. Kjedelig elektronika på halvhøy styrke og en instruktør som både snakker dansk og som snakker mye og fort...det gir ikke samme drivet...selv om hun er aldri så søt og hyggelig :)

Det som er bra er at de har en økt med mage/ryggtrening rett etter spinninga. 20 min. effektivt  mage og rygg, Det er helt perfekt.

Vel hjemme igjen ble det 3.5 km løpetur med Dina. Tungt å løpe på snøen. Glatt noen steder, men deilig å få lufta seg litt. Kanskje det er skiene jeg egentlig skulle ha luftet i dag :) De er nypreppa og fine og klare for årets vintersesong:)

3 kommentarer:

  1. Marit, du Marit. Virkelig i vinden, og er det ikke deilig når man finner overskuddet? ;-) Send litt min vei er du snill. Har vært syk siden tirsdag og alt går i halvt tempo. Selv tenkingen.

    Perfekt å kombinere løpetur med lufting for de som har en hund som går kjappere enn 1 km/timen hvis han kunne velge.

    SvarSlett
  2. Du er virkelig i siget for tiden.
    NICE.

    Helt enig i at electronica suger som treningsmusikk.

    SvarSlett
  3. Veldig bra at du (og andre) kommenterer instruktører, på den måten kan vi bare bli bedre! Uansett senter eller type time.

    Styrke ja, hadde ei økt i dag, skal si jeg har mistet mye på de tre mnd jeg har trent alt annet enn styrke!

    SvarSlett