torsdag 25. november 2010

4x4 intervall på mølle og styrketrening som gikk BRA!



Så utrolig deilig. Etter nedturen på tirsdag kom oppturen i dag. Endorfinlykkerus, kom til meg. Her skal du få være resten av kvelden. Beina kjentes bra og det var bare å kjøre på:) Tidligere økter har alltid vært under 11 km/t.  Beina har stivna som stokker når jeg har forsøkt meg på noe mer. I dag ble 10.7 alt for lite og jeg la på...endte opp med 11.5. Jeg tipper snittfarta ble 0.5 km/ raskere enn forrige gang.

Etterpå var det styrketrening i sirkel. Pulsen kom opp på over 160 her også:)

Garminklokka var med. men inne får jeg den ikke til å vise kcalforbruk. Noen som veit om det er noe jeg kan stille på for å få frem det? Her ligger i allefall økta.

Gilde sko kan ikke vises frem for ofte:)
De irrgrønne skoa er jeg fornøyd med :) Lette å løpe med. God kontakt med underlaget. Ikke så varme. Godvenner med beina. Ikke vondter etterpå.

Etter treninga i dag ble vi stående å snakke litt om opptrapping til Gøteborgsvarvet. Jeg skjønner jeg må få til en lang uteøkt med løping i uka. Kanskje jeg må kvinne meg opp å bli med hytteplanfolka på tirsdager. Bare redd jeg er litt for treig ennå:) Jeg får øve meg  på langdistanse i 6.30 fart og se om ikke det går greit snart:)

4 kommentarer:

  1. Jeg har også løpt litt i dag. Jeg gidder ikke fortelle hvor..kort..og hvor sakte..men jeg har løpt!

    SvarSlett
  2. Jeg trengte litt optimisme i denne hutrende kulda. Vurderer selv mølle idag (mølle eller ingenting), så når du er ferdig med endorfinrusen, kan du please sende den hit?

    SvarSlett
  3. Kristin... du trener da mer enn de fleste..men veldig morsomt at du prøver deg på litt løping også..farta er ikke så nøye..ikke lengden heller :) men vil jo helst du skal oppleve det som fint da...

    Ingalill...hvor blir det av zumban da? Den kunne vært ett bra alternativ på en fredagskveld:D

    SvarSlett
  4. Næmmen, har du herma...? Sånne sko har jeg også! Supergode å løpe i :)

    SvarSlett