onsdag 10. november 2010

Intervall i sal og ett par smådrag på mølle

I går testet jeg en intervalltime i sal. det var helt greit. Timen sto som sort (hard), men opplevde den mer som medium...kanskje fordi jeg etter å ha vært på oxybox og 4x4 intervall på mølle så blir det meste annet litt slakt:) Jeg savnet de reale pulstoppene som er så harde at man bare gleder seg til de er ferdig.

Menjeg trenger mer styrketrening. Det er nesten flaut med planken og andre øvelser...detter sammen før tida..Ikke bra...

For å få opp pulsen litt mer avsluttet jeg med ett par drag på mølle. Det holdt med 2 km. Da var jeg lei:)

7 kommentarer:

  1. Det er et slit med denne styrketreninga. Stygt redd for at gravstenen min til slutt leser:
    - hun sa hun skulle trene styrke -

    Gnåler på det til evig kjedsommelig, men meg MÅ altså trene mere styrke, gamle damer fniser av meg de gangene jeg har deltatt på timer.

    Forresten: at de harde gruppetimene begynner å bli for lette for deg er jo et kjempepluss og = superform :-)

    SvarSlett
  2. Styrketrening er det kjedeligste... men skulle gjerne hatt flotte armer, rumpe, ben og mage.

    Du er virkelig i vinden for tiden. Kjempeflink til å opprettholde treningen! Jeg heier på deg.

    Og der fikk jeg en sms fra deg.. hihihi..

    SvarSlett
  3. Elsker styrke jeg, men løping derimot..vi er forskjellige ja..

    Intervall i sal? Er det styrke intervall? Sirkeltrening eller?

    SvarSlett
  4. Så kos med kommentarer. Det er så mange betegnelser fra ulike sentre på timer etterhvert at man virkelig kan gå i surr med hva som er hva:) På elixia i gamledager het den timten total intervall. Det er sikkert det samme som styrke intervall. Lette trinnkombinasjoner og styrkeøkter innimellom:)

    Så har de noen 20 minutters styrkeøkter etter spinning og løpegrupper. Her er styrketreninga rettet spesifikt mot henholdsvis sykling og løping..også er det de vanlige med oxybox, bootcamp, styrke i sal med frivekter og stepkasse,sirkeltrening og pilates og core og styrke-balanse og ja..jeg tror det var det...:)

    og bare vent kristin..snart blir du en ihuga løper du også...Ingenting er som å løpe ute når våren kommer, asfalten er tørr og fuglene kvitrer:)...men først skal vi overleve vinteren:)

    SvarSlett
  5. Men det er skikkelig deilig å løpe ute om vinteren også. Har flere fantastiske løpeturminner fra nydelige vinterlandskaper. Deilig og forfriskende.

    SvarSlett
  6. Camilla..mens helst i dagslys vel?

    Bruker d vanlig løpesko da..eller har du vintersko?

    SvarSlett
  7. Overleve? Det er nå det begynner, mørke kvelder med tunge vekter :)

    SvarSlett