onsdag 17. november 2010

to timer innetrening.

I går var det innetrening.

Først 60 minutt kondis og styrke i sal, deretter 30 min på spinning og en avrunding på tredemølla. På tredemølla ble det noen 100 og 200 metersintervaller. Alt i alt en grei treningsøkt:) jeg kjenner det i kroppen i dag.

Også innbiller jeg meg at intervall i sal gir fin-fin styrketrening på leggene:) Madcom fungerte bra som spinningmusikk.  Andy har bra driv på timene sine. På intervallene gikk det helt fint med 12.5 km/t. Hvordan folk klarer denne farta på ultraløp er dog over min fatte-evne:)

5 kommentarer:

  1. Jeg har tatt formtest i dag. Du vil ikke vite hvordan det gikk. Huff..men har blogget da..

    SvarSlett
  2. Jeg skjønner ikke hvordan man kan løpe 12,5 på intervaller engang :-)

    SvarSlett
  3. Flinka!!
    Jeg er fortsatt syk. Hoster med en gang jeg får overgang inne/ute eller sittende/liggende. Håpløst. Gi meg litt energi, ser ut som du har overskudd av det for tiden. Klem.

    SvarSlett
  4. Kristin...jeg synes ikke det gikk så verst med deg med tanke på at du allerede hadde trent jeg... Ta en gjennomsnittlig dame på din alder og kjør den samme testen og du hadde kjent deg som den dronninga.

    Ingalill...12.5 hadde du klart med glans...særlig når dragene er korte-korte-korte...jeg ville bare få opp tempo for å se om Viggostilen ble lettere å holde da...Det var den..mer oppreist med høyere tempo..men gurimalla...slitsomt ja...''

    Camilla. kroppen din trenger hvile...sånn er det bare av og til. Du kommer helt sikkert sterkere tilbake. Slapp av med god samvittighet og ta deg tid til å bli helt frisk igjen:) god bedring og klem til deg.

    SvarSlett
  5. Wow, utrolig bra økt, Marit! 2 timer, jeg er imponert :-) Skjønner at du kjenner det i dag - deilig!

    SvarSlett