fredag 5. november 2010

fyttikatta...

Selvlaget kort som representerer den andre hobbyen min :)
I går var det 4x4 intervall på mølle med styrketrening etterpå.
Slitsomt?   JA! JA! JA!  ...og om dere er i tvil..ja. Veldig slitsomt. men jeg likte det.

Farta på dragene mine ligger forløpig på 10.7-11.1. Roligtempo for mange..Men for meg er det mer enn fort nok forrløpig..gleder meg veldig til å kunne løpe ett drag på 12. Det blir en liten milepel:)

Det ser også  ut til at jeg bare får til to treninger denne uka. Det har vært fullt opp med konferansetimer og i morgen skal jeg være på Grorud på kortlagingstreff fra tidlig morgen til langt utpå natta.. Jg gleder meg til det. Herlig å få en hel dag til kreative sysler igjen. Det er alt for lenge siden sist.

Så tror jeg at søndag er en veldig bra dag for langtur igjen:) En knallhard intervalløkt og en langtur på en megahektisk uke..ja..det får være bra nok.


Da jeg sleit som verst i går og instruktøren kom rundt og spurte oss om vi var fornøyde...da tenkte jeg...at gurimalla..jeg er jo fornøyd med meg selv nesten uansett jeg...Går det dårlig er jeg fornøyd fordi jeg kom meg ut og gjennømførte likevel På en dårlig dag kunne jeg nesten ikke forvente mer..
..går det bra er jeg fornøyd fordi det gikk bra.. Går det sånn passe tenker jeg at jaja..sånne dager er det flest av og de må til og jeg gjorde det...og kanskje de vanskligste...de dagene hvor alt kjennes bra ut og ting ikke funker likevel...da tenker jeg..så godt å få vært ute og se hvor glad hunden er :)

Tror jeg bare hater under løp jeg..det er vondt og fælt...men er såklart fornøyd med å ha blitt ferdig...alle 4 gangene :)

Kanskje jeg er litt overfornøyd og dermed lite ambisisøs på egne vegne?...men..jeg skal ha det bra underveis..det er viktigere enn det meste annet:)

5 kommentarer:

  1. Går jo ikke an å være for fornøyd?
    - og intervalltrening suger for alle, (selv meg som løper alle intervaller i terskelfart, fordi jeg ikke orker å bli altfor sliten :-)

    Klapper for innsatsen!

    SvarSlett
  2. Jeg synes du skal være veldig glad for at du er positiv og fornøyd med deg selv! Hvis man skal begynne å være misfornøyd med egen innsats støtt og stadig tror jeg treningsgleden fort blir mindre. Klart du skal være fornøyd når du trener ofte og har framgang!

    SvarSlett
  3. Jeg syns du er kjempeflink, og du har virkelig all grunn til å være fornøyd når du kommer deg ut. Tenk på alle som ikke gjør det!!

    SvarSlett
  4. Tror din positive attitude driver deg lenger enn du aner! Jeg må se til å kopiere litt av den..

    Kreativ? Ja det var en gang.. http://gonecountryliving.blogspot.com

    SvarSlett
  5. Tusen takk for alle gode ord og hyggelige kommentarer. Jeg er helt enig med dere i at jeg tror det er bra å være fornøyd altså,,men kommentaren fra instruktøren fikk meg til å tenke litt mer over ordet. Er du fornøyd? mens jeg peser på tredemølla...Er det spørsmål om jeg er fornøyd med farta, dagsformen, innsatsen min, fornøyd med om jeg presser meg langt nok...

    Og når jeg tenker meg om så er jeg jo det...jeg tror jeg yter så mye jeg kan og som passer til enhver tid. Kanskje jeg kan presse enda litt hardere, men når jeg prøver så stivner jeg tvert...og da blir det for hardt...så da tror jeg nok at jeg presser hardt nok der jeg er :)

    God helg til alle dere...

    og kristin..du må begynne å være litt kreativ igjen. Skiltene dine er bare superfine:)

    SvarSlett