fredag 20. august 2010

5 km på Eggemoen i går.

Med grått og nitrist vær har det vært fryktelig tungt å komme seg ut på ettermiddagen. Derfor bestemte jeg meg for tur rett etter jobb i går. Klesskift og en ekstra matpakke ble pakket og tatt med på jobb. En løpeavtale med en kompis gjorde det enda vanskligere å sluntre unna. Lett yr ga ingen unskyldninger senere heller.

Det ble 5 km på Eggemoen med litt fartslek. Jeg tror Dina hund var mer fornøyd enn meg med egen innsats. Beina var blytunge. Motivasjonen under middelmådig. Heldigvis hjelper det med selskap og følelsen av å faktisk ha vært ute en tur gjør godt:)

Tiden er ikke noe å snakke om..pulsbelte mitt har streika så ingen pulsrapport heller. Skogen bugner forresten med sopp nå:)..og jeg har to treninger igjen før søndag for å få unna ukas økter:)

2 kommentarer:

  1. Du fortsetter og være flink ja :) Tid og puls- spiller ingen rolle.. DU ER UTE OG BEVEGER DEG ;)
    Her er vi fortsatt i feriemodus... Skulle vært ute i går, men Wenche er ikke i form, så måtte melde avbud.. Skal komme sterkere tilbake når hun er frisk igjen- og etter dåpen kanskje?!! :)

    SvarSlett
  2. Skal si du har viljestyrke altså..!

    SvarSlett