søndag 29. august 2010

juhu..Testing av nytt utstyr og en behaglig joggetur

Jeg klarte ikke å vente. Selv om jeg har avtalt tur opp Kleiva og jogging ned igjen med Hege senere i dag, måtte jeg bare teste ny klokke og nye sko. Det ble en behaglig joggetur i rolig tempo gjennom "Ribbemarsjrunden"

8 km/t i snittfart er ikke det man skryter av..men jeg merker det er tempo som passer når jeg skal ha det rolig. Snittpulsen ble 146. Lapskaustrening ...uff og uff ;)

Nyskoa er gode asfaltsko. Veldig bra demping. Det passer for meg som ikke er noen lettvekter. Klokka..ja..der kløna jeg litt før jeg fant ut at jeg måtte skru den av og på for å få leita opp satelittene. etter det ble det kult. Bare se her. Her ligger det :) Alle fakta lastet ned til Garmin connect:)

5 kommentarer:

  1. Gratulerer med sko og klokka.
    Tenk så artig alt blir nå :-))

    SvarSlett
  2. Den klokka er utrolig altså! Står øverst på ønskelista mi til jul. (håper det ikke krever altfor mye datakunnskap!?)

    SvarSlett
  3. Kristin..den er superenkel:)Jeg ga den i presang til meg selv siden jeg bestemte meg for å leve med den gamle bilen min ett år eller to til:) Mye spart ved å slippe å kjøpe bil:)

    SvarSlett
  4. Jeg er jo den typiske gymrotte og innetrener..så jeg trenger ikke klokka før til neste vår:) derfor på ønskelista til jul:)

    SvarSlett
  5. Klokken er nesten idiotsikker. Må innrømme at jeg hadde hatt klokken fra mai-desember før jeg oppdaget at det var lys på den slik at jeg kan se skjermen i mørket. Bruksanvisning er for pyser ;) Den er dårlig inne, mister dekning.

    SvarSlett