tirsdag 31. august 2010

Null-løp på Eggemoen

Null-løp i dag. Uten GPS (for det er juks) og gamle sko.

Jeg fikk 2 sekunder som differeanse...nestbest av det jeg har prestert på null-løp hittil. Runden var 2 km og jeg brukte omtrent 6.5 min pr km...helt greit med tanke på hvor stive beina mine var i dag:)

-også fikk jeg snakket litt med hytteplan-Jon Anders...nå gleder meg enda mer til Gøteborgsvarvet ..juhuuu...jammen skal jeg løpe mitt første halvmaraton i Gøteborg:) Tenk meg..småfeit 40plussåring og halvmaraton med 50 000 andre og 72 av dem fra Hønefoss/hytteplan. Det er stas. Gledegruer meg altså. Men aller mest gleder meg...

11 kommentarer:

  1. Småfeit du liksom, du trener jo som en helt! Blir kjempespennende dette da!

    SvarSlett
  2. Du blir som en mager makrell fram til løpet :-), dvs hvis du IKKE følger mitt eksempel.

    eg. idag hadde jeg planlagt gulrotsuppe og mintsjokolade etter trening - mens så kommer jeg hjem til 2 DIGRE pizza, potetgull og vin - skrubbsulten etter trening sier man jo ikke nei, men tar de 2 første stykkene med inn i dusjen :-)

    SvarSlett
  3. Det blir bra dette her Marit! Jeg har stor tro på deg. For å gi deg litt ekstra motivasjon skal jeg gi deg en premie om du slår meg i Gøteborg. Da har du noe spesifikt å trene mot, hihihi. Vi er jo svært gjevne pr km nå. Klar for en konkurranse? ;-) Jeg har litt lite treningslyst for tiden, men det går vel over.

    SvarSlett
  4. Ingalill, det er vanskelig å stå i mot fristelser når man er sulten. Jeg har momset popkorn og drukket vin mens jeg har sett to episoder av Cougar town, og hadde kake til dessert. Så ble det et wienerbrød på jobben siden en hadde bursdag. Men jeg har ikke spist godteri da (har godtefritt frem til julaften, et veddemål som jeg SKAL holde).

    SvarSlett
  5. Camilla..hva med hytteplanmila og en fest her etterpå...den som får beste tiden får en premie av den andre? :) Flere som vil være med også kanskje?

    SvarSlett
  6. Åh, dumme jobben!! Jeg skal på kosetur til polen når det er hytteplanmila. Jeg elsker konkurranser og fest:-D hva med Eggemomila 2 uker før?

    SvarSlett
  7. joda..vi kan det..tenker den blir mest ett lite testløp eller noe..for egentlig er mila litt langt for meg med startnummer på brystet:)... forløpig...men for ta det som en løpetur og en fest etterpå kan jo bli morsomt..heehtikker meg inn på en time og 15 minutter eller noe slikt jeg..så kan kjøpe inn premie til deg med en gang:)...:)

    SvarSlett
  8. Jeg tror vi utsetter konkurransen til nyttår eller noe, mest moro når man kan trene litt mot en event. Men jeg kommer gjerne på Eggemomila uansett. Trenger en motivasjonsinnsprøytning før vinteren. Nei nå må jeg legge opp treningen mer systematisk;-) hihi

    SvarSlett
  9. Camilla...Eggemomila er verdt ett forsøk Camilla...vi får hjelpe hverandre med å holde tempo nede i starten:) Frister det fremdeles med litt feiring etterpå?

    SvarSlett
  10. Ja, jeg melder meg på. Hadde vært kjempehyggelig med feiring:-D

    SvarSlett