mandag 30. august 2010

Ukas oppsummering

Det er helt utrolig hvor fort ukene fyker avgårde.

Bakketuren med Kleiva opp og jogging Dronningveien ned forrige søndag kjentes godt i beina på starten av forrige uke. Muskler fikk juling av nedoverjogging :) Men ,det var deilig. Med ømme muskler ble starten av uka treningsfri. Jeg gikk noen gode turer med bikkja, men det kan ikke betegnes svetteøkt. Gåturer er fint for å få løst opp muskler og Dina hund synes det er supert med jorder som er treska.

I mål med måla skal jeg jo, så med treg start og stadig utsettelser ble det en intens ukeavslutning. Sykle opp til Jonsetangen og to treningsøkter i går..puhhh...blir nok treg ukestart med stive bein denne uka også:)

Ukas pluss
  • det er kult med GPS-klokke
  • god hjelp av Egil da jeg skulle kjøpe nye løpesko. De blir gode på asfalten utover høsten
  • jordene er treska og det gir flotte turmuligheter i åpent terreng
  • Kleiva opp og Dronningveien ned , har vist seg og være en super treningstur
  • formen er såpass at rolige turer bare kjennes godt og ikke slitsomt lenger
  • mange elever er treigere på sykkel enn meg.
  • innimellom dukker sola opp.
  • jeg tålte to treninger på en dag og kjenner meg ekstra flink
  • jeg får bli med hytteplan på Gøteborgsvarvet mai, 2011
  • det er masse sopp i skogen og 4 timer med bøyd rygg på skattejakt gir god styrketrening
  • kjøkkenplanlegging er i gang, hvitt glansa tror jeg kn bli bra.
  • jeg bestilte fiskemiddag ute...;)
  • Varg Veum er barsk.
ukas minus
  • treig og umotivert for trening i starten av uka
  • lei av regnvær.
  • måtte avblåse elevtur pga regn
  • matlei
  • kommer ikke i mål med augustmålsettinga.


.

1 kommentar:

  1. Oppsummeringa di får alltid frem et smil hos meg ;)

    SvarSlett