søndag 22. august 2010

Persa meg selv, 5 km Eggemoen

Treninga har gått skikkelig trått i det siste. Beina har vært tunge, motivasjonen på bunn og tidene elendige. Kanskje det var konserten med jailhouse rock (anbefales å sjekke ut denne) som fikk det til å løsne..hva vet jeg..men i dag gikk alt så meget bedre altså:)

Som alltid rolig i starten..tempo økte ettervhert.. de to siste kilometerne vekslet  jeg mellom mitt bedaglige normaltempo og farta "jeg-vil-holde-hele-veien-når-jeg-blir-blir-ganske-god-engang-langt-utpå-høsten-tempo" (dvs maks 6 min. pr km tempo)

Jeg kom i mål på 32 min og 3 sekunder..I konkuranse med andre er det dritdårlig, men i konkuranse med meg selv er det min hittil beste tid på Eggemoen 5 km:) Juhuuu :)

Dagens pluss:
  • Jeg hadde lyst til å ta i og det funket:)
  • Jeg kunne fremdeles løpe i kort tights og t.skjorte selv om klokka var blitt 20.00
  • Helsefarmprosjektet fungerer. Vekta er på vei ned. Ikke mye, men litt mer enn tilfeldig lykketreff med veiing

Dagens minus:
  • Mye veps
  • Pulsbelte mitt har streika og nå drømmer jeg om en garmin med GPS

3 kommentarer:

  1. .."i konkurranse med deg selv", det er jo det som teller! Dagens pluss og minus, utrolig bra å oppsummere på den måten! You're my inspiration!

    SvarSlett
  2. Henger meg på Kristin, selvfølgelig er det kun deg selv du konkurrere mot
    - MEN Garmin er et must!!

    SvarSlett
  3. Superflink!! Om lag samme tid som meg hvis det er samme løype som Hytteplantesten. Ikke bry deg om andres tid, det er din som teller ;) Hopper litt opp og ned for ned i vekt. Det gir ekstra motivasjon. Anbefaler Garmin FR310XT (FR=forerunner).

    SvarSlett