tirsdag 26. oktober 2010

innetrening

Det er ikke bra...men det var de vaflene jeg proppa i meg i går som fikk meg over dørstokken i dag. For døestokken var skyhøy og innsatt med flueklister denne gangen også. Jeg merker rotteracet på jobb om dagen og har mest lyst til å sove når jeg har kommet meg hjem.

Egentlig hadde jeg lyst til å bli med hytteplan sport på fellestrening i dag. men, jeg pingla ut. De skulle løpe 11 km og slakkeste gruppa med tempo på 7.00-6.30. Der er ikke formen min i forhold til rolig langtur ennå. -og 11 km har jeg ikke løpt i strekk siden jeg var 15. dessuten har jeg fremdeles vondt under foten.

fælt så blond jeg var blitt her ;)
Alternativ trening er bra tenkte jeg. Jernkvinnen Irina kjørte  Move-it (aerobic) og coretrening med stor ball i 1.5 time tilsammen på treningsenteret i kveld. Allsidig trening hvor jeg fikk testa ut både koordinasjon og uvante muskler.   Egentlig er jeg fornøyd med at jeg klarer å lytte til kroppen og la foten få avlastning til den kjennes bra igjen. Det er ikke så dumt å få styrket opp andre deler av kroppen også.

Dessuten...uten at jeg helt tør å si det så veldig høyt ennå... jeg har betalt fredagsbirken nå. Jeg må ha terrengsykkel og en god dose sykkeltrening utover mot august 2011. Mangel på treningsvenner kan jeg neppe skylde på. de vet jeg er der ute:)

4 kommentarer:

  1. Du er så tøff!! :-) Det er bra med noen spenstige mål for neste år. Du hadde nok klart 11 km, helt sikkert!! Neste gang får du teste det. ;-)

    SvarSlett
  2. Høres ut som om du gjorde det rette i dag ved valg av innetrening. Se ikke på det som bortkasta, du kan tjene mye på å overraske kroppen med noe annet enn løping!

    Synes du er tøff som stadig setter deg mål, målbare mål.

    SvarSlett
  3. Så flink du er med alternativ trening, det vil lønne seg i lengden
    - og vafler er forøvrig en glimrende treningsmotivator, med brunost.

    Sykler er skumle.

    SvarSlett
  4. Jeg har også tenkt å begynne med innetrening nå (skal melde meg inn i treningssenter). Flott at du har meldt deg på og betalt for fredagsbirken!

    SvarSlett