onsdag 13. oktober 2010

testing-testing

Jeg prøvde meg på kortrunden i dag. Det gikk bra i 2.5 km. da ga jeg meg og gikk resten. Det var vondt under foten og jeg tenkte jeg ikke ville presse mer i dag. Desto større sjans for å holde ut ei mil på lørdag. Sukk...

Ellers prøvde jeg å holde tempo oppe i dag...det gikk forholdsvis ok...men legger ikke ut noe garminresultat for det ble helt rart med stopp pga helen. Jeg som glemte å stoppe klokka, eller lage en splitt...

Dagens pluss

-joa, jeg holdt farten i ok tempo...i hele 2.5 km
-rosa superundertøy og rosa genser...det er lekent og humørgivende
-bikkja fikk en grei tur:)

Dagens minus..

- jæ&%##  helen/foten

3 kommentarer:

  1. Så kjedelig at du har fått problemer med en fot. God bedring. :-)

    SvarSlett
  2. Hælen høyt og balsamert, hvile, hvile og:
    Lykke til!

    Skal følge med fra sofaen.

    SvarSlett
  3. Spørs om du bare må ta tiden til hjelp hva hælen angår..men du er flink som "lytter" til kroppen, det lønner seg! Jeg gjorde det med mitt løperkne, og det er så mye bedre!

    SvarSlett