onsdag 6. oktober 2010

Påmeldt til hytteplanmila


Nå er jeg påmeldt til Hytteplanmila sammen med mange hundre andre!

 Uff-og uff...hva har jeg gjort? Dette kjennes mer uoverkommelig enn Gøteborgsvarvet neste år:) Akkurat nå kjennes det til og med  mer uoverkommelig med hytteplanmil enn månebesøk en gang i fremtiden. Jeg har bare løpt mila 3 ganger i år. Da med 18 minutter over timen. Riktignok løp jeg saaakte, så jeg var sikker på å komme rundt..men altså...Jeg kommer nok rundt, det er jeg ikke redd for, men det kommer til å ta tid.

Jeg måtte inn på resultatlistene for tidligere år for å se om jeg turte. Det hjalp IKKE på motivasjonen og trua.  Kvinner ditten og datten i alder...nesten alle under timen...jeg tror jeg sjekka alle før jeg begynte å sjekke aldersklassene til mennene. Noen få over timen, men da med bare noen få minutter ...Omtrent ingen som har brukt godt over timen...noen var i mål etter drøye halvtimen. -Også kommer jeg...når alle har pakket sammen tingene sine og premieutdelinga er ferdig...

Jeg vurderte trim uten tid, men så er det litt kjedelig det også. Jeg vil ha en tid så jeg kan briefe til neste år og si hvor mye bedre jeg har blitt.. :) Jaja..jeg får stålsette meg..noen må bli sist..og jeg har godt av å prøve meg. Dessuten har jeg lekre løpeklær og verdens kuleste klubb å løpe for:) Som ekstra bonus får vi tildelt startnummer med navnet på og teknisk t-skjorte med logon over trykket på.
Anne Lene..du må bli med så jeg får noen som kan heie meg inn:)

8 kommentarer:

  1. Så morsomt at du har meldt deg på! Ikke bry deg det minste om tiden - som du sier selv, nå får du en tid du kan forbedre til neste år! Og bare tenk på alle som ikke deltar og som ikke er i stand til å løpe en hel mil... For det er mange! Du er flink!

    Jeg skal se etter deg i rosa klær :)

    SvarSlett
  2. Enig med Astrid! Det er moro å se at man forbedrer seg. Og de som arrangerer setter pris på at det er med nye folk, og ikke bare de som allerede er en en del av "meingheten". Dessuten var det bortimot 40 stk totalt i fjor som brukte over timen, om du bruker 5, 10 eller 15 min over timen er det ingen som legger så mye merke til! Heia Marit!

    SvarSlett
  3. Hvor er denne hytteplanmila egentlig, by? i nærheten av toget?.

    SvarSlett
  4. Ingalill...det står veibeskrivelser og hvordan du kan komme dit kollektivt inne på siden...eller om du kommer deg til hønefoss kan du sitte på meg meg ut:)

    Hytteplanmila går i Hole kommune..litt sør for Hønefoss retning oslo.

    SvarSlett
  5. Ja..tenk på alle de (les; meg) som ikke deltar..og som ikke villet kunne fullføre en gang..

    SvarSlett
  6. Slapp heeelt av! Vi er i samme båt. Jeg er også påmeldt og bruker minst 1 time jeg også!

    Siri(fra kondisforum'et)

    SvarSlett
  7. Takk Marit, det var et hyggelig tilbud.

    Er litt usikker på egen deltakelse da jeg sliter med småforkjølelse og døde bein, men skulle jeg kvikne til kan det hende jeg ombemstemmer meg :-)

    SvarSlett
  8. Bli med da ingalill...du er garantert ikke dårligere enn meg :D Husk å melde deg på under the pink running queens og få på deg noe rosa :)

    SvarSlett