fredag 29. oktober 2010

Intervall på mølle og styrketrening

I går ble det 4x4 intervall på mølle og løpestyrketrening. Egentlig ble det bare 3x4 siden jeg, som vanlig, (at jeg aldri lærer) var seint ute og trafikken sto børr fast i sentrum... jeg kom for seint og første draget ble oppvarming:)  Dumt...siden det var første gang jeg var med på denne timen...men, det er bedre å bli med, enn å skippe helt ...er det ikke?

Forøvrig var timen slitsom...og bra :) De første dragene lå jeg på 10,8 km/t. På siste draget løp jeg med helling på 7.5 % og fart på 7 Pulsen ble like høy. Jeg veit at farta ikke er mye å skryte av..men skriver det opp...så har jeg noe å sammenligne med når jeg stadig blir bedre :) For det skal jeg jo bli.

I dag er jeg ganske sliten i kroppen. Det har blitt mer styrketrening enn på lenge denne uka. Det merkes. heldigvis veit jeg det pleier å løsne ganske fort:) Med sliten kropp og fredagsstemning passer det bra å feire bursdag til Mari, 6 år, med pizza og kos om en times tid :)

2 kommentarer:

  1. God helg og god innsats :-)
    Merker at jeg også trekkes mer og mer mot mølle i disse dager.

    SvarSlett
  2. Gratulerer til Mari!

    10,8 ja..høres veldig bra ut spør du meg.
    Artig bilde, synes jeg ser deg :)))

    SvarSlett