tirsdag 19. oktober 2010

kortrunden, spinning og evt sommergalskap

Jeg hadde planer om innetrening i dag. Spinning og styrke på Move...men så fikk jeg sympati med Dina hund og tok henne med på løpetur i stedet.. etterpå ble det spinning til de siste 20 minuttene av kveldens hotel Cæsar. (ikke ufine kommentarer her) uhh..hjemmespinning er kjedelig...men sykkelen har ennå ikke blitt tørkestativ altså:)

Dessuten ble jeg innmarig glad for at beina var så fine etter lørdag. Ikke noe vondt noen plass. Tempoet mitt bedrer seg stadig også. Det kjennes ut som noe har løsnet etter Eggemomila og Hytteplanmila.

Kanskje det er derfor jeg i overmot har meldt meg på denne. Det er i følge Anne Lene ca 275 dager igjen...Turen  er i overkant lang og bratt...-jeg har syklet langt tidligere..men gamle bragder teller ikke når det er ca 20 år siden:)

Jeg har ennå ikke betalt depositumet, men har fått plass og har begynt å kikke på landveissykler. Jeg er innmarig i tvil om at jeg..selv med iherdig innsats og mengder trening... kan klare å få sykkelformen så god at dette kan gjennomføres med såpass overskudd at jeg har glede av utsikten underveis :)

Hmm..sikkerhetsmarginen min er at jeg mister kun depositumet om jeg... innen 60 dager før turen... finner ut at jeg ikke har sjans i havet...

Bildet er stjålet fra siden til bergOdal

2 kommentarer:

  1. Beundrer gutsen
    , så nå er det bare å trampe i vei (og spare)
    Har hørt man trenger mye utstyr til sykkel :-)

    Selv er jeg ei pyse til å melde meg på ting.

    SvarSlett
  2. Oj, dette ser jo kjempespennende ut! Og noe så motiverende for treningen framover! Det kommer til å bli en fantastisk opplevelse :)

    SvarSlett