fredag 15. oktober 2010

forbereder hytteplanmila

 .

Neida..jeg skal ikke løpe maraton. Ikke skal jeg komme i mål på under 40 min. heller. Jeg har ikke en gang løpt ei mil med startnummer på brystet før. Utrent fersking står skrevet med store, neonrosa bokstaver i panna. Utrent med utheva skrift.  

Når jeg tenker meg om blir hytteplanmila mitt 3. mosjonsløp.  Jeg er fryktelig i tvil om at alle gode ting er tre i dette tilfelle. Men, ingen kan komme å si at jeg ikke har forberedt meg. Jeg har rosa løpeklær, rosa sokker, og i dag har jeg til og med vært hos Elin og fått mishandla stram sene under foten og møkkarenner i låra. Fyttikatta..noen ganger gjør det bare grimasskjærende vondt. Om vondt skal vondt fordrive gjenstår det å se.

Jeg gruer meg. Jeg skulle gjerne skrevet at jeg gruegleder meg, men jeg gjør ikke det....Jeg bare gruer meg...Men i morgen på denne tiden er jeg helt sikkert veldig fornøyd og veldig glad:)

2 kommentarer:

  1. Lykke, lykke til, jeg heier inni meg og gleder meg til å lese rapporten!!

    SvarSlett
  2. Dette blir spennende! Masse lykke til!

    PS. Jeg løper også med rosa genser i morgen ;)

    SvarSlett