søndag 3. oktober 2010

YES, I can

Nå er 29-tallet i sikte.

Eggemoen..halvmila...30.34....og jeg som trodde dette kom til å gå elendig. Dette er 1.5 min kjappere enn hva jeg har klart på samme runden tidligere. Også jeg som knapt har hatt en løpetur i september:) Nå begynner jeg å tro på at 29-tallet er rett rundt hjørnet :)

Løpet gikk greit...som alltid er det "vondt" å ligge å presse. Jeg stivnet litt ved 3-3,5 km før det løsnet igjen.

Jeg tabbet meg ut med Garminklokka..glemte å trykke på stop...så den har fortsatt å telle i 9 timer:) Heldigvis hadde jeg den på km split så det kan leses litt ut av det likevel:) Her ligger rapporten. Oppe til høyre kan dere trykke metric så får dere km-visning i stedet for miles.

The Pink Running Queens deltok med 2.5 deltagere denne gangen. Det var utrolig kos å hilse på Camilla. Hun var ikke i form og brøt etter 3 km...Anne Lene fullførte på 1t og 1 min. Etter løpet ble Camilla igjen på hønefoss. Vi lagde mat hjemme hos meg, planla treningsamling og årsmøte før vi dro på konsert med Bjørn Berge (fantastisk bra) og avsluttet kvelden på Clint:) Dette må gjentas Camilla. -Og neste gang må flere være med:)

Jeg skal legge inn bilder bare fotografen får sendt de til meg:) Hører du John Ove...Vi trenger bilder :)


Gårsdagens pluss
  • jeg perset meg selv med 1.5 min :)
  • å få melding om at Anne Lene ville være med å løpe på selve bursdagen sin.
  • Camilla var like søt og hyggelig som jeg trodde hun var
  • jeg klarte å starte rolig og at jeg løp forbi noen etterhvert
  • km.splittene på klokka var nyttige og jeg så at jeg lå an til ny pers
  • løpinga gikk bedre enn jeg fryktet og beina var venner med meg.
  • John Ove passet Dina og tok bilder. Kjekt med snille menn som supportere.
  • det regnet ikke og løpetemperaturen var fin
  • besøk etterpå var veldig hyggelig og nye strategier ble planlagt.
  • Bjørn Berge er rå

Gårsdagens minus
  • motivasjonen var på bunn og jeg grua meg før løpet
  • fire av de jeg løp forbi, tok meg igjen og løp fra meg. Det var surt det....sukk
  • jeg glemte å trykke på stopp på klokka

3 kommentarer:

  1. Gratulerer med pers! (&fest :-)
    29 kommer neste gang.

    Føler meg som en latsabb når alle løper løp og jeg er nedgravd i sjokoladesofaen. Tror jeg må komme meg ut - (på kafe).

    SvarSlett
  2. Så bra! Og så bra at du finner flere pluss enn minus!
    (jeg synes jo 30 høres uoverkommelig fort ut, og 29 bare uoverkommelig:)

    SvarSlett
  3. Det var skikkelig bra på lørdag! Gleder meg til neste treff. Jeg må jo si det samme om deg, like søt og grei som jeg hadde forestilt meg;-)

    29.xx er helt klart i sikte! Spennende. Jeg heier på deg:D

    Vi får finne en dato og håpe at andre vil være med. The Pink Running Queens skal ut på vift! Hihihi

    SvarSlett