tirsdag 25. januar 2011

Alle gode ting er 3.

En bilde fra en joggerunde litt tidligere på ettermiddagen en annen gang i vinter:)

Jeg sto og trippet og ventet på løpefølge og var litt spent på dagsformen da jeg startet i dag. Ny runde med sprekingene fra Hytteplan. Første pulje med Turid og Geirhild dukket opp. Vi jogga i skravletempo helt til Jon Anders og Kjersti tok oss igjen. Da ble det etterhvert mindre og mindre skravling. Jeg hang meg på Kjersti og vi holdt ett, ( i min målestokk), realt tempo  runden gjennom.  Skravlinga ble gjenopptatt etterhvert som vi kom oss ned på stadion. -Også jeg som ikke kjente igjen Ole Johnny. Sorry Ole Johnny...det skal aldri gjenta seg:) Neste gang må du sette deg på en krakk, ha på det skjorte og være uten hodeplagg. :D - Og igjen..en stor takk til Jon Anders som drar igang og kommer med koslige og motiverende tilbakemeldinger hele tiden. Du er ett unikum.

Garminklokka ble ikke startet før jeg hadde selskap og jeg stoppet den i byen. Jeg ville ikke risikere at treigistempo med stive bein skulle ødelegge snittet så totalt igjen. Forrige tirsdag var det skikkelig subbetempo hjem:) Jeg skal ikke skryte på meg tempoetappe hjem i dag heller..men det gikk i allefall i jogging hele veien:)

Løp 11.8 km. Tok tiden på 9 av dem. Hadde flere splittider som viste tempo under 6:30 og snittpuls på 153/78%  Det er fremgang :) Jeg er storfornøyd med dagens innsats. Det hjelper med hare :)

Her er garminresultatet

3 kommentarer:

  1. Ja er det ikke gøy når man føler at ting fungerer! Sånn som du trener må jo bare formen bli bedre og bedre :)

    Tror på det at en hare hjelper... blir jo mye av det samme som når Viggo presser ekstra på pt-timene jeg har med han... det hender det kommer noen ekstra krefter man ikke viste man hadde da...

    SvarSlett
  2. Turene blir jo bare lengre og lengre, ikke verst på dette føret.

    Selv sliter jeg med å motivere for lengere enn 6. Må passe meg så det ikke blir en skikkelig dorske vinter.

    SvarSlett
  3. Oi, alt over 10 er langt!! Så deilig når man kjenner at man blir bedre. Godt tempo har du hatt også! Hare er definitivt et pluss.

    SvarSlett