torsdag 13. januar 2011

Giddalaus, sliten og nye kule kjøkkengardiner

Planen var Viggotime i dag. 4x4 intervall på mølle og løpestyrketrening etterpå. Det gikk rett i dass. Orket ikke. Gadd ikke. I steder har jeg bare slakket på sofaen og ladet batteriene til helgenes hyttetur med ski, venninner og vin, vasket klær og hengt opp nye megakule hønegardiner på kjøkkenet.

Det verste er at jeg kjenner stikk av dårlig samvittighet. Jeg hadde jo egentlig bestemt meg for å få med mølletimen. Det er den som skal bedre kondisen min og gi meg mer fart i beina. - Også blir jeg på sofaen og smårydder hjemme i stedet?

Så, -da er det å prate fornuft med meg selv. "Marit..husk du har sagt at du skal lytte til kroppen din. Her gikk du på ski både lørdag og søndag. På mandag kjørte du opp pulsen på intervallspinn og på tirsdag løp du 11 km  laaaaangtur og ikke nok med det så gikk du 2x11 km på ski i går! Kanskje det er helt greit med en hviledag? Lade opp til skiturer i helgen, gjøre noe helt annet." Jeg nikker og er enig med meg selv men helt overbevist kjenner jeg ikke at jeg er. Sukk

Uansett...hønegardiner er råkult da:)

2 kommentarer:

  1. Hør på kroppen din. Ta deg hviledager når du trenger det. Dette er jo noe du skal leve med. Hyttetur høres digg ut. Jeg elsker slikt.
    Kos deg med nye gardiner. De var kule ja!

    SvarSlett
  2. Proteinrike gardiner - me like :))

    SvarSlett