lørdag 8. januar 2011

Skitur på Eggemoen. Terningkast 6



Glad og fornøyd etter årets 2. skitur


Nydelig føre
Nydelig smørte ski (av meg selv)
Nydelig temperatur.
Nydlige lite folk så Dina kunne løpe løs mesteparten av tiden.
Nydlig at teknikken min ikke er noe dårligere enn i fjor.
Nydelig at kondisen er bedre enn i fjor.
 

 

I det hele tatt..en nydelig opplevelse i lysløypa på Eggemoen en lørdag ettermiddag/kveld.
Jeg gir totalopplevelsen terningkast 6
 
Lengde: 10.6 km
Bevegelsestid:  1:15

Snittfart: 8.4
Snittpuls: 146/75%
Kcalforbruk: 800
 



Her er garminloggen. Morsomt å se at den blir så annerledes enn løpinga. pauseavbrekket skyldes at jeg traff på kjentfolk og skravlet litt.
 
Dessuten må jeg bare si at jeg er fornøyd med at det bare tok en uke å få av de to ekstra julekiloene. Fort på ---> fort av. Det vil nok gå tregere med resten:)  men akkurat nå gleder jeg meg over at planen funker:

7 kommentarer:

  1. Så entuastisk - så fornøyd - det er en fryd å lese - terningkast 6, Marit!

    SvarSlett
  2. Grattis med vel gjennomført skitur ;-)

    SvarSlett
  3. Du er så positiv! Sånne jenter vil vi ha!

    SvarSlett
  4. Det er lett å være positiv når man kommer hjem fra slike knallturer :)Særlig de dagene hvor dørstokkmila var høy og jeg egentlig hadde mest lyst til å finne en unskyldning for å la være. Slik var det i går. Jeg var veldig usikker på hvordan forholdene på Eggemoen var. Derfor spurte jeg på facebook og fikk høre de var glimrende.Unskyldningen om usikre løypeforhold falt bort. Da var det å få på skitøy å bevege seg ut.

    Rart det der..jeg har sånn terskel for å komme meg ut på de første skiturene...etter 4-5-6 turer er det bare det jeg lengter etter. jeg tror det blir en tur i dag også:)

    SvarSlett
  5. Så deilig! Nå ble jeg inspirert til å komme meg ut på en skitur... :)

    SvarSlett
  6. Åh, høres knall ut. Flinka!! Savner bilder i fra skiturer da. Har jo lyst til å bli fristet jeg også. Moro at du får resultater, det gir mer motivasjon. Jeg heier på deg snuppa!

    SvarSlett
  7. takktakk Camilla. Da er vi to:) Det er ikke så lett å ta bilder med mobil i snøvær og mørket:) Men du får bli med...det er forholdsvis flatt :D

    og Astrid...du får slenge deg med du også..:)

    SvarSlett