torsdag 6. januar 2011

Kortintervaller og min første trening med Hytteplanfolka:)

 Jeg veit ikke hvor mange ganger jeg har tenkt at jeg skulle slenge meg med på fellestreninger til Hytteplan. Unskyldt meg med at de løper for fort og for langt og at jeg bare vil sinke dem...også har jeg pinglet ut og dratt på min egen runde....

I dag skulle de ha kortintervaller i nabolaget. Da vil de ikke bli sinka av meg i allefall tenkte jeg. Kortintervaller...frem og tilbake på samme plassen. Det må da gå bra. Eneste ankepunktet mitt er at det kolliderte med 4x4 intervall på mølle med Viggo. Mine hat og diggetimer. Nesten den eneste timen som virkelig får meg til å beholde medlemskapet på Move. Likevel ble det uteintervall i dag. Det var veldig hyggelig. Til og med onkel Knut var med.

Treninga i dag var oppvarming, 10x100meter bakkeintervaller og nedjogging . 5.5 km tilsammen sier garminklokka. Hvordan det ellers blei veit jeg ikke, for jeg hadde ikke på pulsbelte og glemte å slå av klokka da jeg kom hjem:) Ikke har jeg giddet å overføre data heller:) Det kommer sikkert etter neste tur:)

Hmm..men lurer på om det blir tredemølle på torsdager altså..og å løpe med Turid og Jon Anders på tirsdager....tenke-tenke...


2 kommentarer:

  1. Kortintervaller i snø er en bragd!
    Samløping skjønner jeg du synes er skummelt. Det har jeg ennå ikke turt, selv om jeg gjerne skulle hatt ei viggomølle i nærheten.
    - ja til fancy treningssenter på landet!

    SvarSlett
  2. Intervaller på mølle på meg i dag..5K. Det er ingenting mot å løpe ute, så jeg vet ikke hvem som er sinka her..

    SvarSlett