tirsdag 25. januar 2011

Jada, så tok jeg feil...skoforvirring og og spinningøkta i går


Kajano

Nimbus
"Jeg lurte litt" sa G-sport-Egil. Han hadde vært innom bloggen og sett jeg skrev om Kajano. De skoene jeg synes var harde under forfoten og hvor jeg mistet følelsen i tærne. De  hvite nye pene med rosa. Det stemte bra at de var hvite med rosa og det er fargen som teller...dog....  modellen...*rødme*...det var  altspå ikke kajano. Jeg innrømmer det glatt. Jeg er ingen skoekspert og er selvsagt mest opptatt av fargen ;) Kajano og Nimbus er ikke helt det samme. Nimbus er det mer rosa på. Dessuten er Nimbus underpronasjon/nøytralsko mens Kajano er overpronasjon/nøytral. Det var i allefall det jeg leste på nett.

Uansett...jeg prøvde Lunareclipse. Den har mye rosa på seg,  men den virket for bred over forfoten. Det krølla seg i stoffet når jeg bøyde tærne. Nå er det adidas adistar ride 2 som skal testes. og de er bla..kanskje det er fargebytte som må til? Undrer...Bort med rosa og over på blått...tenk..da må jeg bytte ut t-skjorter og pyntestriper på tightsa...og alt det rosa superundertøyet mitt...Nei og nei..dette går ikke bra...aldri i verden ;)


Ergrer meg at disse ikke passet. Jeg ville kledd de så godt. Lunareclipse


Gir Adistar ride2 en sjanse. Disse ble med hjem. Tror jeg da:)




Ellers var det spinn intervall i går. Stappfull spinningsal. Det var gøy. Men med full sal trenger Move bedre ventilasjonsannlegg i spinningsalen. Jeg svetta som en gris og pulsen ble ikke intervallhøy.

I kveld er det min 3. tur med hytteplanfolka. Rundtomrunden. Litt tom i beina så lurer på hvordan dette skal gå. Men, siden  alle gode ting er tre satser jeg på en knallkveld hvor jeg bare flyter bortover og alt kjennes lett :) 


2 kommentarer:

  1. Fargen? Du altså.. G-sport Egil? Han vil jeg handle hos også, makan til kundeoppfølging:)

    Spinn på meg i kveld - med Garmin'en selvsagt..

    SvarSlett
  2. Ha ha... pytt sann, hvem bryr seg om modellen så lenge skoen er rosa ;) God kundeservice ja, det må jeg si!

    Håper du ender opp med en sko du liker!

    SvarSlett