fredag 2. april 2010

Hjææælp !!!??

O-hjelpes meg..tidtakning er skummelt. Move-løpet går av stabelen om en drøy mnd og jeg har bestemt meg for at det skal bli mitt første løp. - Om vi ser bort fra ett par ettapper i Ringeriksmaraton for ørten år siden da. -dengang vi tok tiden selv. Joa, det går an å delta uten tid, men så tenker jeg at det er litt dumt også...om jeg konkurrerer mot meg selv vil jeg i allefall se at jeg får fremgang...også ser jeg for meg tidene blåst opp i Ringerikes Blad og at jeg har brukt 10 min mer enn nest dårligstekvinne hehe..Flaut - flaut - flaut-nesten flauere enn å bare kunne tygge graut...?? Juhuuu..

2 kommentarer:

  1. Okey, Marit. Nå er det gjort, påmeldt og med blogging - kan bare gå en vei dette - fremover! :) Flink jente! *klemmm*

    SvarSlett
  2. hehe..du får slenge deg med Trine. :) Alltid hyggelig med flere :)

    SvarSlett