fredag 2. april 2010

stolt

Da er jeg påmeldt. Det var bare å fylle ut navn og mail og aldersklasse og trykke på fullfør. Venninne-Hege har gjort det samme så nå MÅ jeg bare. Med ett løp om fem uker, ett løp som står og blinker mot meg med innvendige neonlys, kom treningstøyet på før jeg rakk frokost i dag. (jeg spiste frokost før joggeturen altså) Det ble en runde på nesten 7 km. Lengden er jeg fornøyd med. Det er tross alt bare tur nr 3 i år. Farta er ikke like imponerende ;) Tror kanskje det ble over 7 min pr km jeg. Første mål får derfor bli å bedre tiden ned til 6.5. Egentlig vil jeg ned til 6, men får sette litt mer forsiktige mål så blir det lettere å nå dem:)

Jeg løp etter  pulsklokka i dag. Startet forsiktig og lå på 70-75% under oppvarmingen. Da jeg fikk varmen i kroppen gikk det lettere og tempo gikk fra sneglefart til subbefart. Jeg endte opp med snittpuls på rett under 80% for hele turen. Tipper det er ganske greit.

1 kommentar:

  1. Egentlig er oppunder 80% av max puls litt for hard trening. Men, hvi du ikke har trent på en stund og trener inntil 3 ganger i uka så er det OK. En tøff bratt start - men du vil oppnå fremgang. Lykke til !

    SvarSlett