søndag 4. april 2010

Det er ikke pent å juge..

Ok, jeg innrømmer det. Jeg legger meg paddeflat. Jeg skal aldri gjøre det igjen. Det er ikke pent å juge. Det er ikke pent å la dere tror jeg er bedre enn jeg er.  Unnskyld. unnskyld, unnskyld. Når jeg skrev 7 km har jeg ikke løpt 7, men 6.6, og når jeg skrev 4 var det bare 3.6. I allefall om ruteplaneggeren til iform funker.

Dvs at tiden min på fredag var på hele imponerende 7.8 min pr km. I dag har jeg forbedret meg stort med tid på 7.2 min pr km . Men da løp jeg altså bare 3.6 km...

Men tilbake til ruteplanleggeren. Jeg trenger ikke så mye gadget når det finnes slikt. Her kan alle gå inn å tegne inn joggeruta og beregne lengden. veldig kjekt. Jeg har allerede lagret mine faste runder og fant en som ble akkurat 1 km også.

Treninga i dag gikk i grunn greit. 3.6 km. mest på asfalt, litt på snø og grus og is. 26 min og det gir en fart på 7.2 min pr km. Snittpuls på 163 som gir over 83 av maks.

Jeg klarte å holde meg på lav puls i 12 min som oppvarming.. Deretter økte jeg opp pulsen så jeg lå på 80% frem til slutten av runden hvor jeg kjørte opp pulsen til 95% i 4 korte drag. Ikke om jeg vet om det er lurt sånn i teorien, men det var det jeg fikk lyst til:) Jeg tror de to siste km var i sånn greit tempo. Beina er fremdeles venner med psyken;)

Hmm..jeg ser forresten at jeg kanskje må legge oppvarminga utenfor alt dette målegreiene mine:)

2 kommentarer:

  1. syns dette går strålende jeg :)

    SvarSlett
  2. tusen takk børta...blir du med på null-løp på tirsdag?

    SvarSlett